Krea

Er du glad for at være kreativ og vil bruge dit efterskoleår på bl.a. at kreere indenfor håndværk, billedkunst og design? Så er denne linje lige noget for dig! På krealinjen beskæftiger vi os nemlig med alt fra at tegne, male, lime, klippe og modellere til at sy, både i hånden og på maskine, samt at lave ler- og glaskunst – og mere til. I det hele taget udforsker vi den kreative verden og arbejder på designprocessen fra ide til produkt.

Herudover vil der også blive undervist i andre elementer end praktiske med henblik på at give eleverne en faglig forståelse for kunsthistorie, kunsthåndværk og mode med inddragelse af paralleller til samtiden.

Har du lyst til kreative udfordringer, hvor kun fantasien sætter grænser? – så er krea-linjen dit perfekte match!