Tiden farer afsted på Østergård, og påsken nærmer sig med hastige skridt. Der sker så meget med vores unge mennesker på sådan et efterskoleår. De vokser og gror, og det er ret vildt at se, hvor meget de kæmper med sig selv, og hvor meget de derfor udvikler sig. De er så seje!

Vi har fået nye beboere på Østergård, både i form af nye grise og små kyllinger. Vores elever flokkes omkring dem og vil meget gerne tage kyllingerne op og nusse med dem. De er simpelthen så søde😊

I sidste uge påbegyndte 5 af vores elever processen frem mod at tage traktorkørekort. De modtager teoriundervisning af en køreskolelærer her på Østergård. Det er vildt spændende, og vi tror på, at det vil lykkes dem alle fem at bestå.

Performance stod for et par uger siden for festen på STARS, hvor Østergård-band stod på scenen og fyrede den af, og vores elever havde en god aften. Temaet for STARS-festen var i år ”Glimmer”, og jeg kan afsløre, at vi stadig finder glimmer-rester de mest underlige steder på Østergård….